سفارش تبلیغ
صبا ویژن



کار نیک را به جاى آرید و چیزى از آن را خرد مشمارید که خرد آن بزرگمقدار است و اندک آن بسیار ، و کسى از شما نگوید دیگرى در انجام کار نیک از من سزاوارتر است که به خدا سوگند ، بود که چنین شود ، چه نیک و بد را مردمانى است ، هر کدام را وانهادید اهل آن ، کار را به انجام خواهد رسانید . [نهج البلاغه]

امام وبیگانگان

 

اعتراف بیگانگان
برخی از کارگزاران شیطان بزرگ نیز با تسلیم در برابر عظمت  امام خمینی (ره) در اعتراف به آن اظهار داشتند .

« تردیدی نمی باشد که ایشان یکی ازمردان بزرگ تاریخ در این قرن بود . کمتر کسی تا امروز می توان یافت که از جاذبه و  نفوذی همانند آنچه که نه تنها در ایران بلکه در جهان داشت برخوردار باشد و توجه  قدرت های بزرگ را تا این حد به خود معطوف دارد . »

تایمز لندن که به سخن گوی دویست ساله دولت استعماری انگلیس معروف بوده است ، درتوصیف امام خمینی (ره) می نویسد :

 « امام خمینی (ره) مردی بود که توده ها را با کلام خود مسحور می کرد . وی به زبان مردم عادی سخن می گفت و به طرفداران فقیر و محروم خود اعتماد به نفس می بخشید . این احساس آنها را قادر ساخت تا هر کسی را که سر راهشان باشد از بین ببرند . وی به مردم نشان داد که حتی می توان در برابر قدرت هایی مثل آمریکا ایستاد و نهراسید»
روزنامه هرالد تریبون هم درباره امام خمینی (ره) لب به اعتراف می گشاید و می نویسد :

 « آیت الله خمینی یک انقلابی خستگی ناپذیر بود که تا آخرین لحظه حیات به آرزوی خود برای پی ریزی یک جامعه اسلامی و حکومت اسلامی در ایران وفادار ماند . آیت الله خمینی در آنچه برای سرزمین
باستانی اش می خواست لحظه ای درنگ نکرد . وی خود را مأمور می دانست که می باید ایران را از آنچه فساد و انحطاط غرب می دید پاک کند و خلوص اسلامی را به ملت بازگرداند . »



کلمات کلیدی :

[ نظر:() ]
ن : عاشق روح الله
ت : 89/12/8:: 2:11 صبح

محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.