سفارش تبلیغ
صبا ویژن



دانش، بهترین زیبایی است . [امام علی علیه السلام]

رابطه پنهانی خانم ابتکار و آقای زنگنه ؟؟؟؟

در سال 1389 طرحی به نام طرح ضربتی افزایش بنزین اجرا شد.این طرح به دنبال تحریم بنزین و وسایل پتروشیمی انجام گرفته بود صورت گرفت که توسط کنگره آمریکا تصویب شده بود و بر اساس آن اجازه فروش بنزین و گازوئیل به ایران داده نمی شد

از زمانی که بنزین داخلی تولید شد این جریان حالت تازه ای به خود گرفت

20 آذر 1390 اولین بار کنگره امریکا اعلام کرد که بنزین تولید داخلی ایران دارای آلودگی زیادی است و مشکلات زیست محیطی به همراه دارد(عجججججججب)

بعد از آن بود که این بحث آلوده بودن بنزین های داخلی ادامه پیدا کرد تا این که دولت یازدهم روی کار آمد. خانم ابتکار در سازمان محیط زیست و آقای زنگنه در وزارت نفت متفق القول گفتند که این بنزین های داخلی مشکل دارد.

ولی این هفته مجلس گزارش داد که نه تنها بنزین داخل آلوده نیست بلکه بنزین وارداتی آلوده است و استاندارد های لازم را ندارد.

نظر شما درباره رابطه ابتکار و زنگنه و خط گرفتن مستقیم آمریکا در نابودی طرح اقتصاد مقاومتی چیست

چرا زنگنه دیگر دکل های نفتی داخلی را نمی خرد

و چرا.....



کلمات کلیدی :

[ نظر:() ]
ن : عاشق روح الله
ت : 93/7/30:: 12:42 عصر

محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.